Leyla_ evet hamilelerin büyük çoğunluğu bu sorunları yaşıyor. Psikolojinizi düzeltmeye çalışın, hamileliğin bi hastalık değil kadınlar için doğal bi süreç olduğuna inandırın kendinizi. Bulantılar, halsizlik, uyku durumu çok çok normal. Hepsi geçecek sonra ağırlaşacaksınız, hareketler kısıtlanacak, son aylar nefes almak bile zorlaşacak, sonra doğum korkusu başlayacak. Bunların hepsi gerçekten normal ve geçici şeyler 😊 bebeğimizi kucağımıza alınca unutacaz inşallah hepsini 😍😍