Edakarahan 30 hafta 3 gunluk ikizlere hamileyim rahim agzi uzunlugum 25 mm cikti dusuk mu sizlerin nasildi lutfen yazin bana
Hacer_ikiz_gebe Edakarahan benim 13. Haftada dikiş atıldı 25 mm sınır tam sınırdaydı benimde hep yatıyorum sizde yatın istirahat edin ki kısalmasın daha da
ZalovaLeyla Bana 27-28 haftasında rahim agzı kısalıgı 3-4 mm denilmişti. 2 hafta hastanede yattım serumlar, ilaçlar derken çok şükür 35 haftaya yetişdik. Şimdi ara ara kalkıp yürüyorum. Allahdan umit kesilmez iyi olur sizdede inşallah