20.haftadayım. geçmeyen bir alt karin ağrısıyla gittiğim hastanede iğne 3serum fitiller nst ve hala geçmeyen agrimla 2buklum halde erken dogum endisesiyle 2gun geçirdikten sonra, miyom olduğunu öğrendik? Yasayan var mı bilgisi olan yada.?karnım sürekli taş gibi sert ama kanamam yok yada rahim kalınlığı sıkıntı yok.var mı yasayan bilen ?