Vnsgb Kızlar 7+2 Hamileyim ama üzerimde aşırı derece halsizlik bar hiç kalmamak istemiyorum sürekli bi yatar haldeyim artık yatmaktan belim ağrıyor bu durumu nasıl aşabiliriz yada nasıl kurtuldunuz bundan kafayı yicem 😬😬
doganBanu Vnsgb Ben 14. haftaya kadar hep yattım kafamı kaldıramıyordum sonra yavaş yavaş düzeldim🙏 19. Haftadan sonra normal halime döndüm çok şükür
EgeannesiT Vnsgb yat yatabildiğin kadar delimisin ☺️ sonra yatamiyorsun zaten ağrıdan ve ağırlıktan 😄
Vnsgb Gul-21 Beyzaharun 30148 ikinci gebeliğim bu benim ilkinde ne halsizlik ne miğde bulantısı hiç bişey yaşamadım ama bu gebelik beni mahvetti resmen ya 😖🤮🤢
Beyzaharun 8+2 deyim bende öyleyim çok halsizim yataktan kalkamıyorum ne zaman geçer bilmiyorum 7. Haftada basladı bendede halsizlik hala devam ediyor
30148 İlk üç ay öyle atlattım hep uyudum hiç halim yoktu ama.sonra geçiyor sende yat dinlen bol. Gecicek
Vnsgb doganBanu inşallah ben 14. Haftaya kadar yatmam bile hayır bi kızım daha var çocuk yatmaktan sıkılıyor 😀😀
doganBanu Vnsgb Ayy evet senin için çok zor canım çocuk olunca evde mecbur kalkmak zorundasın🙏benim çocuğum olmadığı için hep yattım valla , Allah güç kuvvet versin sana
Vnsgb EgeannesiT beni bıraksalar akşama kadar yatarım ama 2,5 yaşında bi kızım var çocuk yatmak istemiyor 😂😂