Mirzaveben Fatmayusuf valla cok kendini alıştırma bana da 12. Hafta da kiz dedi 17 de erkek şok yasadik
SelinUzun Mesude26 yok canım herşeyi yiyim içiyorum hiç mide bulantım falan olmadı çok şükür güzel geçiyor. Senin nasıl geçiyo
Mesude26 SelinUzun bende de bi sorun yok çok şükür sadece nar ekşisiyle turşu yiyemiyorum bide önceden kahveyi çok severdim şimdi içemiyorum tiksiniyorum 😂
Ozteber 12 de ikili taramaya gittim henüz erken dedi söylemedi sonucu bu hafta öğrenicez 14 haftalık olmuş olucam belki soyler😊
naaydsiur2335 Valla ben 11 ci haftamdaydım doktorum la birlikte gördük erkek olduğunu tam kesin demeyelim dedi ama 12 ci haftada net sekilde görüldüğünü söyledi.. Bebegin pozisyonuna bağlı o isterse kendini gösterir 😄
SelinUzun Mesude26 olsun canım 1-2 bişeyden bişe olmaz kolay geçiyo çok şükür ya🤗🤗 sadece bel ağrım oluyo o kadarcıkta olsun napalım 😊😊