Hayalim_ iki hafta yattım nerdeyse hiçbirşey yapmadım, rapor aldım bu arada 19uncu haftadan beri çalışmıyorum, kendimi yorcak işler yapmadım hiç, canımın istemediği hiçbir şeyi yapmadım keyfime baktım, sıcak banyo asla yapmadım hala ılık su ile yıkanıyorum , progestan kullaniyorum sabah aksam 200luk , birde erken dogum ihtimaline karsilik iyi beslenmeye çalıştım bebeğin kilosu iyi olsun diye iki gunder bir kefir içtim , muz her gün yiyorum , kuruyemis tuketiyorum