Kızlar merhaba 👋 Aranızda belki yaşayan vardır diye sormak istedim. SAT 24 Ekim, 15 17 Kasım arasında 1 pedin yarısını bile doldurmayacak koyu kıvamlı kahverengi kanamam geldi adet oldum diye düşündüm ama 3.gün birden bire kesildi. Bugünde akıntı şeklinde geldi dün test yaptım ama negatif çıktı. Böyle olupta hamile olduğunu öğrenen var mı, normalde olacağım gün kahverengi gelir 2-3 saat sonra kırmızıya çevirirdi adetim bu ay hiç kırmızı görmedim, testi mi erken yaptım acaba 😒