Kızlar bende 5aydir hamile kalmak istiyordum ikimizdede sorun yoktu kliman kullandım 3yumirtam çatladı ama o ay hiç biri tutmadı sonra Istgramda ovulasyon testi aldım aldığım ay hamile kaldım adetime 8gun varken mide bulantısı oldu test yaptım silik bir çizgi çıktı ama çok zor görünüyordu dayanamadım kan testi yaptım değerim 24cikti 3gun sonra değerim yukseliyormu diye bi daha kan werdim şükür 125olmustu ve şuan adetime 3gun var umudunuzu yetirmeyin rabbim inşaallah bu ay hepinize bebek verir 🤲🤲🤲🤲🤲🙏dualarda buluşalım