Cananbaran Canım Allah yardımcın olsun inşallah. Erken doğumlarda özellikle 37. haftadan önce olan doğumlarda sezaryen öneriliyor diye biliyorum. Çünkü normal doğumda bebek aşırı derecede stres oluyormuş. Tabi sen yine istersen araştır . Ona göre kararını verirsin.