Kızlar selam. 24. Haftayım cumartesi günü kontrolüm vardı. Biraz vajinal akintim olduğu icin doktor fitil ve probiyotik verdi ama şuan sulu şekilde akıyor iç çamaşırım ıslanıyor biraz ama hiç ağrım sancim yok biraz endişelendim bu durumu yaşayan var mı acile mi gitmeliyim suyum sızıntı şekilde mi akiyor acaba yoksa normal bir akıntı mi