merhaba ben çamlıca şükran akalın doktorun adını baya bi duymustum gecen hafta kontrole şükran hanıma gıttım cok bılgılı konuskan sorulara cevap veren bı doktor ben ılk gıtmeme ragmen menmun kaldım bu doktorda devam edicem önerebılırım bizde 6+5 haftalıgız ☺️