3 günlük adet gecikmesiyle kan testi yaptırdım beta hcg değerim 22,47 çıktı bu testi 17 kasımda yaptırdım( bir önceki adet dönemimin ilk günü 18 ekim) yani program 4 haftalık gebelik diyor, size kan değerim düşük mü? Dış gebelik mi olur yoksa yükselir mi? Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum