Kızlar yedi aylık hamileyim ama bu son zamanlar aşırı mide yanmam var ama gaviscon pek işe yaramıyor lansor kullanmayı düşünüyorum ama korkuyorum özeldeki doktorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi devletteki doktor kullanma dedi ne yapacağımı şaşırdım ama sadece o ilaç rahatlatıyor beni 😣kullanan var mı