Lvnya bende ozele gidiyorum devlette yaptridim canim 28.haftamda. istedigin yerde yaptirabilirsin.. bizim saglik ocagi yapmiyordu yoksa orda yaptircaktim
Ve gercekten devlet ama ozel gibi muamele gordum hamile oldugun icin seker yuklemesinde hic sira beklemiyorsun mukemmeldi vallahi😋😂