Kızlar merhaba , 34 haftalık hamileyim ama bebeğim 36 haftayla uyumlu bu sabah kalktığımda akıntım pembemsi içinde kan bulunan şekilde geldi bende doktoruma gittim enfeksiyon var oda yapmış olabilir dedi nst de sancım çıkmadı açılmam yok , kanala yakın bebeğin dedi böyle yaşayan doğum yapan oldumu yada ne zaman doğum olur tecrübenizde sığınıyorum🙏🏻