Deletedmom00260 Bende de şeker çıktı dahiliyeye yönlendirdi bi diyet listesi verdi ama ona uymuyorum kendime göre takibimi yapıyorum. 2 hafta sonrs gel açlık tokluk bakalım dedi gittim açlık ve kahvaltıdan sonra tokluk bakıldı normal şimdilik böyle devam et dedi. Evde kendim de takip ediyorum. Patates, makarna, tatlı vs şeyler yemeyince normal gidiyo şimdilik ama ara ara açlık tokluk bakılcak yine takip edilmesi gerek yani