Semaalcan merhaba doğruyu söylediğim için linç edilebilirim ama bana kimse doğruyu söylemedi 8 martta 35 haftalık doğum yaptım.
Normal doğumla bebeğimi dünyaya getirdim açılma güzel olmasına rağmen doğumum çok zor oldu ne sıcak duş ne plates topu ne epidural hiçbirini yapmadım ağrı eşiğim yüksektir o yüzden hiçbirine istemedim paşa gibi sacını çektim. Öncelikle su patlarılırken canınız acımıyor ama boşaltılırken canınız bayağı yanıyor, mesela lavman canınızı yakmıyor ama açıklık muayenesi epey canınızı yakıyor.
Hanş derler ya normal doğumdan sonrası çok kolay malesef ki öyle değil 🤷♂️ 11 gün oldu hala dikişlerim çok acıyor ki benim canım tatlı olmadığı halde bu kadar hissediyorum kanamam çok oldu iç dış dikişim çok oturamıyorum lavaboya çıkmak zor.
Herkezin doğumu benim gibi olmayabilir