Prensesannesi1 Merhaba kızlar 32+2 günlük gebeyim dün gece itibari ile belim ve belden aşağısı ayaklarım.bacak aram çok ağrıyor sizce sebebi nedir ayaklarımı aşağı yukarı kaldırınca bile ağrıyor
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Prensesannesi1 Bebeğinin hareketleri nasıl karnında aşşağı doğru inme var mı
Prensesannesi1 Cokokuyan_dorukusunannesi48 bugün herzmnki gibi heraketli değil karnimada sürekli baktığım için bi fark göremiyorum ben
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Prensesannesi1 Yalancı sancılar kısa süreli oluyor.Sürekli devam ederse geçmezse bekleme.Bu süreçte bol su iç ve sana kalsiyum verici şeyler tüketmeye çalış süt,yoğurt gibi.