Merhabalar, bugün kontrolumuz vardı 36+1 haftalık hamıleyım. Bebegımın bas cevresı bpd 40 hafta olarak gozukuyor. Yanı 4 hafta onde gıdıyor doktorun tıbben bır sıkıntı olmadıgını ama kafasının kanala gırmesınde sorun olabılecegını yınede normal dogum dusunebılecegımı söyledı benım kafam cok karıstı yaklasık 10cm kafası daha 36. Haftamdayım ılerıkı haftalarda kafası ıyıce buyuyebılır buda normal dogumu zorlastırr dıye düşünüyorum hıc riske atmadan sezeryan gunu mu almalımıyım bilgisi olanlar yazarsa çok mutlu olurum. Sevgiler 💓