alaKabaGungor Keseyi görüp bebeği görmeyen varmi arkadaslar normal mi🤔 kan degerim 3144 çıkmişti en son
NaimeYilmaz alaKabaGungor süreç öle zaten önce döllenme gerceklesir kese olusur kese olusumundan 1-2 hafta sonrada kalp atısı duyulur ben 5.haftamda keseyı 6+4 kende bebegı grdm
Aysun2834 kaçıncı haftasındasınız ben ilk öğrenmeye gittiğimde kese daha oluşmamıştı ikinci gittiğimde keseyi gördü bebeği görmedi ama zaten bakmadan önce içimi rahatlatmıştı doktor göremeyebilirsin diye 6. haftada miniğimi gördük çok şükür 🙏🙏
Sisi Benim kan degerim 5000 den fazla idi yine karindan ultrason ile goremedim keseyi. Vajinal ile gorduk. 7+1 iken de bebegi ve kalp atisini gorduk canim. Meraklanma sabret pozitif ol