Aslihan555 Serenity_ yeni acilan anadolu hastanesinde cektirmistim ben normalde medicana doktorum ama dolu oldugu icin oraya yonlendirdi 300 lira verdim
Sermec Serenity_ canım ben 20+6 haftalık hamıleyım 3 aralıkta Samsun kadın dogumda cektıtcem ama 8 hafta sonra Samsun Büyük Anadolu hastahanesine gecıcem ve dogumu da orda yapcam doktorum da özge piri mantar
Serenity_ Aslihan555 Bende Anadoluya gidiyorum da Anadolu Atamed'e mi yönlendiriyor yoksa yeni hastanede var mi? Daha doktorumla gorusmedik ama zamanini da gecirmek istemiyorum
Serenity_ Mrvrlshn ne zaman onceden aldiniz randevu? Doktorum Ozge hn ama Dogum hastanesinden aldim randevuyu hangisi daha erken gun veriyorsa ona cektiricem
Sermec Serenity_ cok iyi bir doktor ya benım ilki düşük olmuştum ona gidiyordum sımdı Samsun kadın doguma gıdıyorum ama 8 hafta sonra özge hanıma gecıcem inşallah orda da dogurcam sen kac haftalıksın sımdı cnm
Aslihan555 Serenity_ Serenity_ yemi hastanede var cnm ama zamanini gecirmemen lazim dolu oluyor ilker eroglu radyoloji uzmani cok tatli bi doktor o yapmisti kontrolumu
Serenity_ Sermec 15 haftalik olduk bugun. Ozge hanim hamilelikten oncede doktorumdu basindan beri yine onunlayiz.
Mrvrlshn Serenity_ 3 haftada bir çağırıyor beni doktorum zaten Halil İbrahim Dinler bu ayın 7 sinde gitmiştim 30 una da randevu verdi
Sermec Serenity_ benım de canım yumurtalama takıbıyle hamıle kaldım ama bazı sebeblerden dolayı devlete gıdıyorum 28 den itibaren özge hanımla devam edıcez ama ben 20+6 haftalık oldum cnm 7 hafta sonra özge hanıma gıdecegım
Cancan60 Ben normalde atasama Aysın hanıma gidiyorum fakat ayrıntılı için devlete gittim randevuyu önceden alırsan sorun yaşamıyorsun 👍🏻
Serenity_ Mrvrlshn bende 28ne Kadin dogumdan randevu aldim 30ndada Ozge Hanimda kontrolum var. Artik hangisinde daha erkene olursa ona gidicem
Cancan60 Serenity_ canım radyolojiye yönlendiriyorlar. Benim randevu saatim 4teydi acil girişindeydi radyoloji