Mucizemm_12 Kızlar 11+2 haftalık hamileyim son üç gündür böbrek ağrısı yasıyorum sağ bacakta çok fazla ağrı ve hiç bulantım olmamasına rağmen bugün fazlasıyla var bu durumu yaşayanlar var mı ? Neyin belirtisi olabilir?
Aysema Mucizemm_12 Merhaba. Böbrek agrisi ve mide bulantisi idrae yolu enfeksiyonunda, bobrek kumu, tas olusumunda olabiliyor. Bence ihmal etmeyin. Bir doktora gorunun erkenden tedavi olursunuz.
Mucizemm_12 Aysema anlamadım ki bende ne olduğunu acaba ben yeterli oranda su içmiyorum onunla bi bağlantısı olabilir mi ki ? Bu arada teşekkür ederim bilgileriniz için
Aysema Mucizemm_12 Rica ederim. Bende hem enfeksiyon hem tas oldugu icin postu gorunce direk yazdim. Evet su azligida hem bunlari tetikliyor hemde agri yapabiliyomus malesef.
Aysema Mucizemm_12 evet iyi olur hemencik tedaviye baslarsiniz cok ilerlemeden gecer gider insallah :)
Hlal Benmde enfeksiyon dan agrimisdi ilk haflarimda bobreklerime vurmusdu enfeksiyon idrarımı yaaprken çok acı cekiyodum