Aykal Kızlar sağlık ocağındaki doktorum folik asitimi değiştirdi folbiol kullanıyordum hep özel bi firmanın folik asitini al dedi bundan sonra. Eczacıda bana folidoceyi önerdi aldım ama şüpheliyim kullanan var mı
Lya35 Aykal ben hep onu kullanmıştım . Neden şüphelisin ki . Bi sıkıntım olmadı benim . Hamilelikten önce yaklaşık 3-4 ay kadar kullandım herhalde ya
elfkahramann Aykal ben diofol kullanmıştım, eczacılara güvenmiyorum kendimde sektörden olduğum için en çok hangisinden kar ediyorsa yada elinde kalmışsa onu vermiştir sonuçta hepsi folik asit
Safiyeerdall Aykal Aykal bende önce folbiol kullandım sonra doktorum folbiol biraz ağır bi folik asit demişti, değiştirdi folidoce verdi
Aykal Lya35 yani bilmem hep folbiol kullandım o yüzden özel firmaların folik asitlerinin etkisi 12 kat daha fazlaymış öyle dedi doktor
elfkahramann Aykal miadına bakabilirsin, ama folik asit aynıdır kötü diye düşünme kutu bitince memnun kalmazsan değiştirirsin canım
elfkahramann Safiyeerdall günahını almıyım ama firmsyla anlaşma yapmıştır ağır olsa devlet kübüne hamilelerde ibaresini ekletmez gebelik kategoriside A olmaz
Rojdaaa Benim doktorumda folidoce kullan dedi dünya sağlık örgütü günlük 400 mg öneriyormuş diye onu önerdi
Szeys Aykal Bende pco var inofolic combi kullanıyodum. Bi sefer bulamadığım için folidoce aldım o ay yumurtam gelişmedi yeterli gelmedi. Hatta doktorum direkt başka bi folik asit mi kullandın demişti. Öyle bi sorunun varsa diye diyorum
Aykal Szeys valla öyle bi sorunla henüz karşılaşmadım ama bi aylık bi kullanacam bunu bakalım artık inşallah bi sorun olmaz
Oznur_yildiz Aykal folbiol u ben kullanmıştım 8 9 ay hamile kalmadan önce hamile kalınca hastanedeki doktorum ağır bir folik asit 2 günde 1 çeyrek kullan demişti belki o yüzden değiştirmiştir mg düşüktür verdiğinin