Sevgili anneler ve anne adayları, gittiğim hastanenin doktoru çok ama çok iyi, ama doğuma katılamaması söz konusuymuş, bu sebeple başka doktor seçimi yapacağım, lakin aynı hastane için şuanda çevremden hep sezeryana aldıkları söyleniyor. (Medicana Çamlıca) şuana kadar cok sükür bi sıkıntı görülmedi ama ben elbette normal doğum istiyorum. Sorum şu ? Para ugruna gercekten kafalarına göre son dakika sezeryana alırlarmı, sonuçta ben ne olduğunu anlamadan sezeryana almak zorundayız diyebilirler, böyle durumla karşılaşmak istemiyorum. Doktor seçip konuşmak mı gerekir ? Nasıl bir yol izlemeliyim ? Kafam çok karıştı 😔 26+1 günlüğüz çok geç olmadan bir karara varmak istiyorum. Bu arada doğum ücreti normal 4250 sezeryan 5250 🙄