XMery Kızlar bugün çatı muayenemi oldum ntsyede baglandım ne açılma var nede sancı oysaki çok fazla çatım agriyor ağrıdan uyuyamiyorum bile varmi açılma tavsiyeleriniz
_Kubra_ XMery ahhh bende Çarşamba gidicem çatı muayenesine gitmeden yerleri çömelerek sil diyorlar doğruluk payı nedir bilmem 🤷♀️Denemekte fayda var 🤣
XMery Gizemabc uygun olup olmadigim söylenmedi sadece bebek inmemiş kanala ve hic aciklik yok dedi doktorum bekliycez dedi bakalim
Gizemabc XMery çatı muayenesinin amacı; çat kemiğinin normal doğum için uygun açıklıkta olup olmadığını saptamak değil mi, yanlış mı biliyorum
XMery Gizemabc valla bende öyle biliyorum ama doktorum o kadar normal doğum destekçisiki o konuyla ilgili açıklama yapmadı bebek daha inmemiş hic bisey yok dedi
XMery Tuba21 parmağına jel sürüp 2 parmağıyla bakıyor valla hatta ittiriyor içeri ama aşırı acı yok hafif