Merhaba hem tatlı hem Nazlı hem güzel hamiş anneler 😊 ben bugün 11+6 oldum Allah’ın izniyle Çarşamba günü doktora gidip 2li test yaptıracaz öncelikle inşallah bi sıkıntı çıkmaz 🙏🏼 benim asıl sorum aranızda lazer yaptıran var mı oldu mu gebelik döneminde malum hormonlar çok fena çalıştığı için tüyler çok rahatsız ediyor. Lazerin henüz kanıtlanmış bir etkisi yokmuş lakin 3aydan sonra diyen doktor var doğuma kadar yaptırma diyen doktor var ben kararsız kaldım hangi doktoru dinleyeceğim konusunda. Fikirlerinizi alabilir miyim acaba :)