miyendizhanim Allah sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin.Ben düşük yaptım kendisine hamile kalmadan önce 1,hamile kaldıktan sonra da 3 olmak üzere 4 kez gittim.Düşük yaptığım zaman kanamayla gitmiştim ve tek başımaydım.Ben tedirginlikle yüzüne bakarken o telefonda bir işini halletmeye çalışıyordu.(Sanıyorum bir banka işlemliydi,başka bir hastası olsa anlayışla karşılayabilirdim belki)Sonra bi anlık telefon işini bıraktı ve bana gebeliğiniz sonlanmış dedi içeri geçti.Ben orada düşük yapmış olmaktan daha çok bana değersiz hissettirmesine üzüldüm.Ben ağlamaya başlayınca hemşire hanım beni teselli etti ben de onun olduğu kapıdan çıkmadım hatta çok üzüldüğüm için.Sonraki gün beni aradı nasıl oldun diye.Buna mutlu oldum.Zaten aramamış olsaydı birdaha asla gitmezdim her yerde de olumsuz bir yorum olarak bunu anlatırdım.Bu benim için çok önemli bir durum.Yani o an sen hastasıysan sadece seninle ilgilenmeli.Ve benimki rutin bir kontrol değildi.Genel düşüncem ve hakkındaki yorumlar olumlu olduğu için tekrar kendisine gideceğim sonraki gebeliğimde de inşallah.Ama buna benzer bir ilgisizlik yaşamaktan çok korkuyorum