Gmz11 bir kez daha açıçı yapılırsa saçın yanar bildiğin kopar uçları, bence daha boyama açma en azından bir süre mor şampuanı dene ama iyi bir markanın elseve falan çok iyi değil.
Çokta yıpranmış onun için saf hindistan cevizi yağı kullanmanı öneririm sür tarakla tara havlu yada streçle sar sabaha kadar uyu o kadar dayanamazsın 3 saat kalsın, haftada iki kere yap muhakkak yararını görüceksin.
Benim saçlarım belimden uzun ve renkli çok yararını gördüm