Ilknur_emin Medinedundar ben o kadar evhamliydimki arkadaşımda vardı ondan ödünç almıştım hasteneye gidip gelmekten. Sıkılmıştım artık. Ama ilk haftalarda. Duyulmuyor genellikle ilerleyen haftalarda zaten. Kendin gerek duymuyorsun
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Medinedundar İyi düşünün iyi olsun.Neden her gün kontrol edip rahatsız edeceksiniz ki bebeğinizi.Hele ki 20.haftadan sonra bebek herşeyi hissediyor duyuyor bol bol yüksek ses vereceksiniz bebeğe sadece merakınızdan yazık yani.
Medinedundar Ilknur_emin 11+2 Yim genelde 12. Haftadan itibaren kullanılıyor çok merak ediyorum kararsız kaldım 😊
Ilknur_emin Medinedundar bence gerek yok canım 1 ay daha sabret zaten. Ufaktan hissedince rahatlicaksin
Medinedundar Cokokuyan_dorukusunannesi48 düşünceniz size kalsın o zaman tabiki de doktorlardaki kadar etkili değil zararlı birşey olsa doktorlar bunu yapmaz . Kime neye gore yazık dikkat edin sözlerinize .
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Medinedundar Fikrimi söyledim rahatsızlığınız kime bebek sizin.Doktorlar her gün kontrol yapmıyorlar bir bildiklerini var sanırım.Hevesiniz kaçtıysa kusura bakmayın:))
Efesevim Doplerin zararı yok bildiğim kadarıyla gerçi ultrasonunda yok bende çok evhamlıyım 20 haftalık olduk hareketlerini hissediyorum çok rahatım birazdaha sabredin derim bi kaç haftaya hissedince rahatlarsınız
Utopika Fotoğraftaki şey fetal el dopleri doğumhanelerde kullanılır. Evet ciddi bir zararı yok. Ama yine de hergün kullanılacak bir şey değil.