Fyzbkr evet yorumları çok iyi zaten internette çıkıyo hepsi olumlu yorumlar. Dogumdandan memnun kalırsınız inşallah bi kaç arkadaşım dogum yaptı münübe hocada gayet memnun kalmışlardı, inşallah bizde çok memnun kaırız dogumdan, şuan oldukça memnunum doktorumdan, münübe hoca normal dogum yaptırıyo zaten hastalarına çok aksi bi durum olmadıkça 😊