Mehtapakgl Hanımlar merhaba, bütün doktor kontrolüm vardı. Klomen+ ç.iğnesi tedavisinde 2. Ayı dolduruyorum. Doktorum 6. Ay daha bu şekilde devam edeceğiz dedi. Bu kadar uzun süre bu tedaviyi gören var mı aranızda.?
Szeys Mehtapakgl Tam hatırlayamadım ama 2 kereydi sanırım klomen kullandım. Daha fazlası çok gereksiz. Zaten doktorum sonrasında aşılamaya geçti bekletmedi
Nnurmehmet Mehtapakgl Canım daha önce bende klomen+çatlatma iğnesi tedavisi oldum olumlu sonuç alamamıstım bende 3 ay denedim olmadı doktor 2 ay ara verelim bir 3 ay daha deneyeceğiz demişti doktorumu değiştirdim ve ilk tedavisinde femara diye bir ilaca çatlatma iğnesi olmadan hamile kaldım çok şükür şuan 23 haftalığim darısı da sana olsun inşallah ama bence klomenle vakit kaybetme doktoruna femarayı sor klomenden çok çok daha etkili bir ilaç yumurta geliştiriyor 😊
Szeys Mehtapakgl Bide şöyle bişey var çok fazla kullanıldığı zaman vücut direnç göstermeyr başlıyo. Bikaç ay kullandıktan sonra eskisi kadar geliştirmediği görülüyo
Nnurmehmet Mehtapakgl Ayrıca klomenin kist yapma durumu çok fazla o yüzden uzun süreli kullanımı bence mantıksız bende kist yapmıştı kist 2 ayda anca geçmişti ki klomen kullanıp kist oluşan çok fazla kişi var burda da 😏
Mehtapakgl Szeys ya bende max, 3 kere olur diye aklından geçirdim. Yani olmuyorsa aşılama yapılmalı diye düşünüyorum. Doktorun işinede karışmak istemiyorum. Bilemedim inanki
Mehtapakgl Nnurmehmet valla öyle yapcam, ya yumurtalar gelişiyor, istenilen boyuta geliyor. Ama olmuyor 😁
Szeys Mehtapakgl Her aşamayı geçirdiğim için biliyorum :) doktorunu değiştirebilirsin ama en fazla 3 olsa neyse. Sonrasında iğneli aşılamaya geçilmeli hatta aşılama bile fazla yapılmamalı gereksiz yani. Sorununa bağlı tabi de. 2 aşılama yaptırıp direkt tüp bebeğe geçmiştik biz. Arada tabi rahim filmi çektirdim biraz ara verdik falan
Mehtapakgl Nnurmehmet bende ilk klomen kullanımında kist oluşmadı. Çok şükür. Bu ay olur mu bilmem. Nasıl geçirmiştiniz. Hangi ilaçları kullanmıştınız.
Mehtapakgl Szeys kafam gerçekten çok karıştı.6 ay hep dışardan hormon alacağım. Kilom yok şükür ama kilo yapmasından korkuyorum.
Nnurmehmet Mehtapakgl Benim yumurtalarim gelismiyordu 🤷♀️ Bence femarayı dene canım faydasını görürsün ALLAHın izniyle 🥰
Szeys Mehtapakgl Ya kilo açısından ben hiç sıkıntı yaşamadım sen dr yaşamayabilirsin. Peki sorun ne sende mi eşinde mi
Szeys Mehtapakgl Hmm bizim de aynı öyleydi. Ben pco var eşimin bütün değerleri çok iyiydi ama olmadı. İnşallah senin olur çok fazla uğraşmazsın
Nnurmehmet Mehtapakgl Canım Benim de son ay oldu doktorumu degistirdigimde öğrendim ara kanamam olmuştu ve kocaman kistim vardı kist kanama yapmıştı doktorum hamile kalmak istiyorum diye ilaç vermedi ve sogan suyu iç dedi ALLAH'a şükür soğan suyu ile geçti canım
Szeys Mehtapakgl Başka bi doktora gidebilirsin. Araştır iyi bi doktora git bide onun fikrini al bence. Ben öyle yaptım ankaradayım da bursaya gittiğimde orda da bi prof a muayene oldum fikir aldım kafamda soru işareti kalmasın diye
Mehtapakgl Esmayusuf33 şanlıymışsınız maşallah size. İnşallah bende bu ay hamile kalirimdA tedavi biter 😁