Arkadaşlar sezeryan tarihi aldıktan sonra vazgeçip normal doğum istiyorum diyenler oldu mu aranızda?Biz sezeryan tarihi için gün aldık ama doktorum normal doğumda yapabilirsin dedi acaba doktora vazgeçtim ben normal doğurmak istiyorum desem ,çok kararsız kaldım.Fikirleriniizi bekliyorum