RukiyeOzdmr Arkadaşlar devlet hastanesine gittim hsg çekilmesi gerektiğini söylediler ve anestezisiz olacağını ve bunun daha iyi olduğunu söyledi. Çektiren varmı? Çok ağrılımı
Yelz_91 RukiyeOzdmr ben çektirdim canım ilacı verdiği an çok acılıydı ama 10 dk sürdü maximum .... çıkınca ağrım ve kanamam oldu azar azar .. ama bir arkadaşm dha çektirmiş hiç acımadı dedi. Acı eşiğine göre değişiyor sanırım
Smsmsm RukiyeOzdmr ben iki defa çektirdim, anestezi gerektiren bi işlem değil bence. Benim için tek sorun o metal şeyi takmaları oluyo onu taktıktan sonrasında bisey yok
Tugce1803 RukiyeOzdmr Acı eşiği değişir kişiden kişiye. Yaklaşık 15-20 dakikalık bir işlemdir tabi herhangi bir sorun yoksa. Sorun olabilme ihtimaline karşı ilaç gönderdikçe canınız yanabilir.
SusamTanesi61 Acı kişiden kişiye değişiyor. Ben bir kez anestezisiz çektirdim. Bir daha gerek olursa asla anestezi olmadan yaptırmam mesela.
Tugba1616 SusamTanesi61 kesinlikle seninle aynı fikirdeyim canim bende anestezisiz çektirdim ama bida olsa asla öyle birşey yapmam yani o an düşündüğüm tek şey hamile kalırsam asla normal doğum yapamam oldu ve benim tansiyonum düştü çıktıktan sonra
dududerya Korktuğum gibi olmadı en fazla 3 dakikada bitti işlem ilaç verilirken kramp gibi bişey giriyor ama sonrasında normale dönüyor herşey korkma ☺️ Ve anestezisiz daha iyi sonuç verdiğini duymuştum.
Tgckync Kesinlikle anesteziye gerek yok sadece adet olunca sanci cekiyoruz ya onun gbi hafif hafif sanci oluyo yaparlarken. Ben ki aşırı hassasimdir herseye cok canim yanar. Bunu kolaylıkla yaptirdim. Merak etme içini rahat tut kisacik bisey zaten
Merryy RukiyeOzdmr ben çektirdim canım ama devlette değil dışarıda işlem sırasında çok hafif bir ağrı oldu zaten yapan doktor dayanamadığın zaman söyle bekleriz dedi sonra devam etti kısa bi işlem sürdü ama eve geldiğimde dayanılmıcak bi ağrı yaşadım koltuktan kalkamadım doğrulamadım iki büklüm oldum hastaneye gitmek için eşimi aradım gel diye o sıra ağrı kesici içmiştim eşim geldiğinde de ağrım biraz hafiflemişti gittiğim hastanede de nöbetçi kadın doğumcu yoktu o yüzden muayene olmadan eve gelmiştim ama aynı yerde akrabam çekildi onda ağrı falan olmamış bende oldu anlamadım
Szeys RukiyeOzdmr Ben anestezili çektirdim özel hastanede. Tüplerim açıktı bi sorun yoktu belki anestezisiz çektirsem de ağrı olmazdı ama hiç gerek yok bence yarım saatlik bi anestezi zaten. Yine yaptırsam yine anestezili çektiririm