Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı keseyi doktor karnımdan gördü ama korneal gebelik şüphesi diyip vajinal muayene etti orada da şüphe görünce radyolojiden detaylı ultrason istedi orada öyle bişey gözükmedi ama erken gebelik haftası yazıp ? Koydular var kesenin düşük kese olduğunu gördüler daha sonra pazartesi günü 1200 olan hcg bugün 9000 lerdeydi doktor da en azından korneal gebelik şüphemiz yok bekleyeceğiz bir hafta daha dedi lekelenmem de ara ara devam ediyor ağrılarımda öyle böyle durum yaşayan var mı