Deletedmom0010 Kızlar 2 düşüğüm var biri kimyasal gebelik ama şuan hamileyim 7 haftalik sdce coraspin yazdi kan pıhtılaşma testi yapmadan yazdı ignede yazdi ama ben çok korktum vurulamafim 9 ayı sdce coraspin kullanipta sağlıklı doğum yapan varmı
Alparslanmoms Deletedmom0010 korkmayın iğne yazdıysa kullanın . Eğer güvenmiyorsanız başka doktora gidin ihmal etmeyin benim 3 kaybım vardı 4. Gebeliğimde iğne hap kullandım oğlumu sağ Salim kucağıma aldım . Böyle şeyler yapmayın hanımlar doktor verdi kullanmadım diyip buraya yazmayın burada hiç kimse doktor değil sizi muayene etmedi doktordan iyi bilemez
Saraalp Deletedmom0010 sadece aspirin kullanmıyorum ama testlerimde sorun çıkmadı , 2 kaybım olduğu için dr um önlem amaçlı iğne ve aspirin kullanmamı tavsiye etti, 33. Haftamızdayız şükür