Sultanss Kızlar 2 kaybim var ve kromozom analizi ve kan pihtisi icin arastirma hastanesine kan verdik ama 3 ay oldu daha sonuç cikmadi acaba kaç zamanda çıkan başına gelen var mi
Cnstmsn Sultanss benimde 6 aya yakın sürdü çıkması araştırma hastanesinde ama size verilen numaradan her hafta sürekli arayıp bilgi edinin bazen nette görünmüyor çıkıp çıkmadığı
Alparslanmoms Sultanss benim tüm sonuçları almam 6 ayı bulmuştu Kanuni şükran Süleyman eğitim araştırma hastanesinde vermiştim
Papatyam2017 Sultanss şimdi baktim.bende e nabizdan da eylül 1 de vermişiz ekimde de almışız kasımda hamileydim.cunku 3 sene önce
Adimadim Benim 3 kimyasal 1 bos gebelik oldu ama testimden 1 ay 40 gun kadar sonra cikti. Sonucunuz cikinca mutlaka hemotoloji uzmanina da görünün
Sultanss Siz bi ay icinde sonuclari almiasiniz baya iyi olmuş ya bnde bian önce sonuç alip dewm etmek için sabirsizlaniym
Alparslanmoms iremanne kan pıhtılaşması . 4. Gebeliğimde kucağıma alabildim oğlumu 9 ay kan sulandırıcı iğne kullandım 😊
Sultanss Cnm bnm 7 aylikken karnimda kalbi durdugu için kaybettim o yüzden arastirma sini istedik ve eylulden beri bekliyrum daha sonuç cikmadi artık kafa yicem bi çıksa die oyuzden sordum