BanniCici Merhaba kızlar kontrolden geldim. Cinsiyet büyük ihtimal kız dedi ama açık kapı bırakıyorum dedi bebek pek göstermedi. Ben kız istiyorum zaten ama sizce yanılma payı var mıdır? 🌹
Nuryldrm BanniCici doktor bana 17 hafta olmadan kesin bişey diyemem demişti 17.haftamda öğrendim şuan 21 haftaliğim 😊
Pinar_93 BanniCici canım doktorum bana 12. Hafta da erkeğe benziyor dedi . Ben de 13 ye başka bir doktora gittim o da Kıza benziyor dedi 🤷🏻♀️ En iyisi 16. Ya da 17. Haftayı beklemek
M_agayeva Ben 12+5 de haraketlerinden kemik yapisindan falan erkege benzetdiyini yuzde 55 erkek dedi ama tam net 16 haftada soyleye bilirim dedi
BanniCici Pinar_93 evet cok haklısınız. Bende yanılma payı olabileceğinden sormak istedim teşekkür ederim 😊 peki şuanda kac haftalık oldunuz cinsiyeti netlesti mi? 🌹
Yenianneolucak Ben 13. haftam bitti doktora gittim kesin gösterdi erkek dedi bizim ki sanırım sabırsız erken gösterdi 🤣