FOZB
ordanda korkuyorum 😁 hem uzak, çok Suriyeli, tıklım tıklım, azarlıyorlar, birde orda sezeryan yaparlarsa hesap soruyorlarmış heralde. Neden sezeryan oldu diye. O yüzdende normale zorluyorlarmış. Anne veya Bebek ölümüne kadar gider diye korkmuyor değilim. Riskli bi durumdada normal istemeyeceğim sonuçta. Amin inşallah hakkımızda hayırlısı olsun ❤️