Asafsmom resimag.com/p1/be34f937bd3.jpeg Kızlar son iki üç gündür karnım sürekli böyle oluyor ama sürekli devam eden Bi sancım yok ara ara vuruyor başına gelen var mı bu neden oluyor
Sahreyldrm Asafsmom bana sancı da yapıyor aynı durum ama doktora gittiğimde pozisyonuyla alakalı bebeğin dediler canım telaş yapacak bı durum değilmiş
Kubuuu1 Asafsmom benim de hareket ederken bazen sağ taraf daha sis oluyor sanırım o tarafa geçiyor ben 31. Haftadayim
birtutammutluluk Asafsmom 36 haftadayım. 3-4 gün önce bebeğin aşağı döndüğünü hissettim. O zamandan beri karnımda yamukluklar var. Zaten içerden bişeyin ittiğini hissediyorum. Pozisyonla alakalı bir durum :)
Skbn01 Asafsmom canim benim günün çoğu saati böyle bebegin pozisyonu göbeğe şekil veriyor,hatta bazen yamuk duruyor poposunu bir yere topladığı için
Asafsmom Sahreyldrm kaç haftalıksın. Canım o hareketi beni acıtıyor tabi ama dayanılmıcak Bi sancı olmuyor
Kubuuu1 Asafsmom hatta öyle olduğunda sanki sol tarafıma eli ya da ayağıyla bastırıyor gibi hissediyorum baş aşağı duruyordu ama hani kucaginizda bebek olduğunu düşünün ayaklarıyla basar ya öyle bı his oluyo başı da böyle cikiyo sağdan ☺️
birtutammutluluk birtutammutluluk benim sol taraf şiş oluyor. Bende ayakları oraya denk geliyor diye düşünmüştüm. Bugün kontrolde sırtının sağ tarafta olduğunu söyledi doktor. SiZin sağ taraf şişiyorsa sırtı sol tarafta olduğu için olabilir.
NERDOGDU Bebeğin pozisyonuyla alakalı benimde oluyor. Endişelenicek bir durum yok. Ama ağrı söz konusu oluyorsa doktorunuza danışın.
Gul94 Şuan hatta şuan aynı pozisyonda benimkisi 36+3 benimde normal diyorlar bekliyoruz 6 aralıkta sezeryan günü aldık❤️
Gul94 Hatta dün bel ağrısından ağladım bi ara geliyor falan sandım aşırı hareketli ve kasıyor bu hareketiyle az daha sabr ediyoruz 🤲🏻 Ne kaldı kie şunun şurasında ☺️
Semooshh Normal görünüyor canım ağrı oluyorsa ihmal etme bu bebeğin toplanması Bi yerlerini dayıyodur😁
Momyorgun Ooo benim gün içinde çok oluyor bi oraya bir buraya. Bi de yeni huyu sabah kalkıyorum ayaklar solda tekme atıyor bir uyanıyorum ayaklar sağda tekme atıyor 🤣🤣🤣
Beyzanurlina Asafsmom 36 haftalıgız bizimde böle toplanıyo bazen acıyo ama elimle ovalıyorum geçiyo öle bı sancı yaratmıyo hani