Ozlm_k Kızlar 20 haftalığım. Dün akşamdan beri ayaklarım, bileklerim şiş. Doktorum protein kaçağı var mı idrar ver bakalım, tansiyon ölçtür dedi ama tansiyon 10-5 çıktı. Anlayamıyorum
Kubuuu1 Ozlm_k tuzlu bir şey tüketiniz ya da yoruldunuz mu ? Bana doktorum turşu doğuma kadar yeme dedi şişlik olmaması için ama yoruldugum zaten ya da tuzlu yersem ellerim şişiyor arabayla bı saatlik bı yere gitsem bile şişlik olabiliyor
Raniniii Ozlm_k cnm genetikte olabilit bende de erken baslamisti doktor butun tetkikleri yapmisti ama anneme cekmisim bende erken şiştim malesef ayaklarimizi hep yuksek yastiga uzatip dinlendiriyorum Allah yardimcin olsun son ay daha beter şişiyor
Ozlm_k Kubuuu1 Canım tuzu gebelik başından bıraktırmıştı doktorum, haliyle turşu vs yasak. Ama çalışıyorum ayaktayım. Anlam veremiyorum artık, erken başladık 😐
Kubuuu1 Ozlm_k ayakta kaldigin için olabilir canım ben de çalışıyorum 31. Haftamdayim iki haftaya izne ayrılacağım bol su içmeye dikkat et rahat ayakkabı giy ve dar kıyafetler giymeye çalış