merhaba kizlar ben de enfeksiyon skntisi var kendi doktorum 2 kere fitil bir kere de icerigi de 3 adet bulunan antibiyotik verdi ama daha kotu sancim ve akintim oluyodu bir gun sancidan duramiyorum gece hastaneye gittim farkli bir hastane ve doktora hemen tahlil yapip klavon diye icerisinde 14 adet bulunan antibiyotik verdi hem sancima hem akintima iyi geldi bitti tekrar gittim az daha var diyip gene ilac yazdi ama bu sefer amoklavin yazmis hem farkli bir antibiyotik yazmasi hem de hamilelikte amoklavin kullanimi ne kadar dogru bilmiyorum var mi aranizda kullanan memnun kalan veya zararini goren korkudan daha baslayamadim