Tugcedemiir Merhaba kızlar 16 haftalık gebeyim. Biraz kahverengi akıntım oldu kontrole gittiğimde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu bu yüzden olabileceğini söyledi doktor iğne yaptı ve ilaç verdi dinlenmemi söyledi. Bu durumu yaşayanlar, bilgisi olanlar var mı?
Hkmt Tugcedemiir ben canım maalesef 10 haftalık kanamayla öğrendim 1 haftadır yatmaya çalısıyorum dikkat etmeye çalısıyorum progestan kullanıyorum ins çıkar yukarı bi tanede kızım var zor oluyor ne yazık ki Allah büyük seninde yardımcın olsun 😔
Deryaikrasu Tugcedemiir benimde öyledi 16.haftada sabah kanla uyandım ve eşin aşağıda olduğunu öğrendim hiç bişey yapmadılar eve geldim bekledim 20. Haftada ayrıntılı ultrasonda kanama alanı var denildi ve progestan verildi.. aynı zmanda eşin yukarı çıktığını öğrendim yani demem o ki kendinizi kasmayın o kendiliğinden yukarı çıkıyor sadece az sabır ❤️
Alinmerve Tugcedemiir bende de vardı kanama sancı vs yaşıyordum 16.haftamda kesinleşmişti ve doğum kanalını tamamen kapatıyordu. Bu süreçte kendimi hiç zorlamadım eşim ve ailem sağolsun çok Yardımcısı oldu dikkat ederek çalışmaya devam ettim. 32.haftamda yukarı çekilmeye başladığını normal doğum yapabileceğimi söyledi. Tabi şimdi artık ben korkuyorum orası ayrı ama dikkat edince düzelebiliyor sanırım. Ayrıntılı ultrason için gittiğimiz Prof %85 düzelir bu şekilde kalan nadir oluyor demişti.
Seymabebgm Tugcedemiir benimde dun kahve rngi akintim oldu acil gittim dedigin igneden yapyilar bugun 1 de doktor kontrlm var bebegin yasam riski oluyor mu cok korkuyr insan
Deryaikrasu Hkmt hiç bişiy yapmadım ağır kalmamak şartıyla rutin hayatıma devam ettim tabi bol bol da dinlenmeyi bu rutine dahil ettim
Tugcedemiir Banada pruluton iğnesi yaptı ve progestan hap verdi günde iki kez kullanıyorum ama korkuyorum kötü bişey olmasın diye internette araştırdığımda kanalı kapadıysa normal doğum riskli oluyormuş sezeryan gerekiyormuş. Kanama çok olursa hemen doğum gerekirmiş ama daha 16 hafta çok küçük
Fatamaaslan Seymabebgm 20 haftada öğrendim bende aynı durumu daha çok erken yukarı çıkar dediler 33+4 teyiz maalesef durum aynı ağrısı çok oluyor hele aşağıya baskısı çok fazla ama hiç kanama olmadı mecburi sezeryan ve özeller kabul etmiyor kanama riski yüzünden araştırmalara yönlendiriyorlar umarım yukarı çıkar sizlerinkilerde
Tugcedemiir Fatamaaslan farklı bir sorun yaşadın mı yani hareketlerine engeli oldu mu veya bebekte bir olumsuzluk oldu mu
Seymabebgm Tugcedemiir gittim canm bebek gayet iyi sukur hersey yolundayms cinsl iliskden olmus cinsel iliski yasakldi sadece dinlen dedi
Fatamaaslan Tugcedemiir bebek çok sağlıklı 6. Aydan beri ilişki yasak zaten sancılar dışında sorun yaşamadım sadece bol bol dinlenmen lazım
humaninannesi61 Tugcedemiir Evet benimde oldu. Ayrıntılı ultrasonda doktor dinlenmemi söyledi. 1 hafta sonra tekrar kanamam oldu doktora gittim eş yukarı çıkmış dedi şükür...