Burcugaz ben günde 3-4 tane yiyorum sadece gaz yapan bir meyve hatta bende her yediğimi araştırıyorum ozaman internetten bakmıştım bir bardak mandalina suyu günlük A vitamini ihtiyacımızı karşılıyormuş emzirme eğitimine katılmıştım ordaki eğitmen doğumdan sonra kesinlikle yemeyin demişti bebege gaz olucagı için