Iris Merhabalar, 5+0 (6 haftalık) hamileyim. Adetimin gecikmesi ve arada sırada adet olacakmışım gibi hafif kasık ağrısının dışında hiçbir belirtim yok. Normal mi? Bilmesem hamile olduğumun farkına varmayacağım.
Esra_benzek Iris bendede ilk başlarda öyleydi çok mutlu olmuştum zor geçmiycek diye ama 7 haftadan sonra tğm belirtileri zorlukları çekmeye başladım inşallah sen zorluk çekmeden böyle devam edersin canım🙏🏻
GokAnne Yalnız değilmişim 😅 benimde hiç bir belirtim yoktu kasık bel ağrısı dışında birde gaz sancım oluyor ara sıra
AnneyimHamileyim 5+2 yim sabah akşam bulantılarım oluyor ara sıra karın ağrısı bu kadar inşallah böyle devam eder diğer iki hamileliğimde çok kötü olmuştum