Kızlar 23+4 hg haftalık hamileyim. Şu son 5 baya 6 gündür srtımın sağ tarafında kürek kemiğinden aşağıya doğru ağrı olmaya başladı özellikle otururken çok ağrıyor ama yürürken ve yatarken biraz rahatlıyoum bu durumu yaşayanınız var mı? Neler önerirsiniz?