hilobero Sebos_1331 Benden normal akıntı dışında ne kan geldi ne bişey aşırı ıslanıyorum sadece 5+4 üm.
Emineemre Sebos_1331 bende olmadı şok şükür ama doktora gitmende fayda var diye düşünüyorum erkenden önlemini almanı öneririm
Tugsal Sebos_1331 bende oldu progestan 100 mg hap verdi sabah ogle aksam 1 er tane kullan dedi düşük tehdidi icin dusugun en cabuk belirtisi lekelenme kanama oldugu icin
Sebos_1331 Emineemre dun gece gittim herhalde bi sorun gormedi eve geldik kesildi acaba dedim normal bisey mi ?
Sebos_1331 Tugsal ya bana vermedi oyle bisey bi sorun gormuyorum dedi dusuk degil gayet saglikli dedi. Hatta sordum ozellikle bisey kullanmana gerek yok dedi. 😏
Ezgislck Yerleşme kanaması olabilir bende de olmuştu. Yoğun bir kanaman olmadıkça korkmana gerek yok .
Sebos_1331 Ezgislck gercekten degisik bi duygu insan bianda cok korkuyor 🙄 Allah gostermesin kimseye sagliklica gelsinler insallah