hilobero maşAllah Allah kavuştursun. Bilmiyorum aslında çokta umudum yok çok değerlendiremiyoruz özel günleri.. O yüzden beklicem belki bugün yarın regl olurum. Belki gebeliktir cuma hast. Gitcem olmazsam beta testide isterim Allahım kalbimdekini versin inşAllah. Ne güzel hamileymişsin dua et Allahım vermiş olsun. Bitane var 4yaşında 2.yi istiyorum Allahım olmayanlara eeenn başta versin🤲🏻