Kızlar 11 haftalık gebeyim şimdi hastaneden geldim düşük tehlikem vardı kanamam olmuştu geçen hafta. Doktor kanama durmuş ama bebeğin zarında ayrıklık var dedi tehlike var da diyemem yok da diyemem dedi yatacaksın dinleneceksin dedi. Başına böyle birşey gelen var mı korkuyorum....