21 haftalık hamileyim ama verilen bu iki ilacida kullanamıyorum doktorada söyleyemiyorum eşiminde haberi yok şuan sizlere soyleyebildim o kadar mide bulandırıyor ki ama kendimde aşırı suçluluk hissediyorum sezaryen olcak doğum onda gerekecek dedi ama bebeğe bir zararı olurmu bilmiyorum kullanmadığım için bilgi verirseniz çok sevinirim.