Cnm benim bende 24. Haftadayım su an ve hala devam ediyor senin haftamda başladı doktora söyledim magnezyum eksikliğimdendir dedi ilaç yazdı ama genelinde bu haftalarda oluyormuş bende korkmuştum acaba erken Doğum belirtisi mi diye rahim ağzı uzunluğunu falan ölçtürdüm normal çıktı ayaklarımı yüksek bir yere koyunca biraz rahatlıyor diğer türlü vajinamın üst kısmına ve bacak arama doğru bıçak saplanıyor gibi sızlama gibi bişey oluyor ayağa kalkınca acıyordu benimde ani harekette falan dikkat et yinede doktoruna bi sor cnm